[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 29, Konu 180

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
18 Haz 2008 Çar 11:25:43 EEST

ağ yöneticisini kullanarak isim sunucularını kontrol eder misiniz? Eğer
isim sunucusu olarak herhangi bir ip yoksa,
195.175.39.39 olarak ttnet in dns sunucu adresini girebilirsiniz.
eğer tübitakın dnslerini kullanmak isterseniz (ki kurulumda default
olarak bunlar gelir) Aşağıdakileri girebilirsiniz.
193.140.100.210
193.140.100.215
193.140.100.220