[Pardus-kullanicilari] Grub

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Haz 2008 Sal 19:42:17 EEST

Tuesday 17 June 2008 Tarihinde 18:36:08 yazmıştı:
> arkadaşım söylediklerini aynen uyguladım ancak kernel satırından sonra xorg
> =off yazılacak yere geldiğimde klavye çalışmıyor daha doğrusu yazıyorum
> imleç ilerliyor fakat ekranda yazı görünmüyor, belki yazı ekranda
> görünmüyor diye yazıp enter diyorum fakat yine herhangi bir şey yok

satırın en sonuna gelip xorg=off yazıp enter a basmak yeterli olmalı, önemli
nokta yazmadan önce boşluk bırakmak ve xorg=safe yazımı bitmeden boşluk
koymamak

 Bir de burada İngilizce klavye kullanarak yazıyorsunuz, = yazabilmek için -
tuşuna basmanız gerekiyor