[Pardus-kullanicilari] 2008 ekran donma sorunu

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
17 Haz 2008 Sal 15:13:42 EEST

Bana donanimla pardus kerneli veya modulleri arasinda bi uyumsuzluk varmis
gibi geliyor.

sistemde nvidia ekran karti mi var? ilgili paketleri kurulu mu? belki
bunlari kaldirmak lazim.

Bi de acilistaki ilk ekranda, asagida bazi secenekler var, ACPI APIC falan
belki kapatilip denenebilir. Su anda Pardus'um karsimda olmadigindan
bilemiyorum nasil yapilacagini...

Emre