[Pardus-kullanicilari] Grub

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Haz 2008 Sal 14:29:53 EEST

Tuesday 17 June 2008 Tarihinde 12:50:48 yazmıştı:
> Arkadaşlar Pardus 2008 herhangi bir şekilde açılmadığı zaman grub kısmı
> gelince f3 tuşuna basarak güvenli kipte açabiliyordum, fakat bugün bir
> güncelleme yaptım ve grubun rengi ve şekli değişti f3 tuşuda çalışmaz oldu.
> Dolayısıyla sıkıntı anında pardusa ulaşamaz oldum.

 Bu sorunu çözmek için gfxtheme-pardus-boot paketini kurmanız yeterli, menü
tekrar eski haline dönecek

> Şu an bu yazıyı mecburen
> windows ta yazıyorum çünkü pardus son güncellemeden sonra açılmaz oldu.

 Bunun için  de karşınıza eski menü geldiği için eski yöntemi
kullanabilirsiniz

 Pardus seçeneğinin üzerine gelin, e tuşuna basın, kernel satırının üzerine
gelin, e tuşuna basın, satır sonuna gelin ve boşluk bıraktıktan sonra

 xorg=off

 komutunu verin, böylece graik ekran açılmayacak