[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 29, Konu 168

Hadika VERDE verdeh at gmail.com
17 Haz 2008 Sal 11:45:09 EEST

Pardus için canla başla ve bir karşılık beklemeden çalışan arkadaşlarımı en
kalbi dileklerimle kutluyorum. Keşke konu ile ilgili yeterince marifetim
olabilseydi de çalışmaların bir ucunda da ben tutabilseydim. Bu
fedekarlığınızı kutluyorum. Allah yardımcınız olsun.

16 Haziran 2008 Pazartesi 16:48 tarihinde <
pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr> yazmış: