[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 CapsLook hatası!

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
17 Haz 2008 Sal 08:59:53 EEST

Merhaba,

2008RC1 süründe ilginç bir hata ile karşılaştım. FSC Amilo taşınabilir bilgisayarımı dün RAM Kullanarak askıya
aldım, bugün açtığımda askıya alma işlem normal bir şekilde çalışıyordu. Ama dikkatimi çeken olay, ekran
koruyucuyu devreden çıkarmak için şifre gireceğim sırada, CapsLook açık uyarısı almam oldu. CapsLook tuşuna
bastığımda, ışığı yanıyor ama sistem kapalı olarak algılıyor ve öyle davranıyor.

1- Bilgisayarı askıya alırken CapsLook açık değildi.
2- Bilgisayarı kapatıp açtığımda normale dönüyor.
3- Hata kaydı girmek istiyorum ama hangi bileşen ile ilgilidir bilemiyorum?

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS