[Pardus-kullanicilari] firefox&oper

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Haz 2008 Sal 08:47:03 EEST

Arkadaşım
Kullandığını ve Pardus depolarındaki mevcut web browserleri kendi siteleri
üzeri güncellemenze gerek yok. Pardus ana deposunda veya contrib depoda
bunların güncellenmiş pk.leri kullanıma açılıyor ve siz güncelleme ile
yükseltiyorsunuz. Kendi sitesinden indireceğiniz tar.gz programı  konsoldan
kurmanız gerekecek. Pek fazla bilginiz yoksa konsoldan uzak olmanız
sisteminizin stabil çalışması bakımından yerinde olur. İyi günler

16 Haziran 2008 Pazartesi 17:33 tarihinde özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com>
yazmış: