[Pardus-kullanicilari] pardus

MURAT HUTOGLU t.volume at gmail.com
17 Haz 2008 Sal 03:21:56 EEST

merhaba bilgisayarıma format attım ve pardus u sildim ve yeniden kurmak için
alanı büyüttüm on gbyer ayımıştım yirmiye çıkardım fakat sorun şuki
indirdiğim 2007 3 pardus indirdim rar dosyasını açtım ve onu cd ye kaydettim
ama olmadı yükleme çalıştım fakat yapamadım yani ihtiyacım olan bir
kurulabilen hazır bir cd ve bunu nerden bulacağımı bilemiyorum bana bu
konuda yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim kolay
gelsin
lütfen bu konuda bana yardımcı olun windows yerine pardus kullanmayı çok
istiyorum sağolun