[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 RC1 deki yavaþlýk.

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
17 Haz 2008 Sal 01:27:18 EEST

Merhaba Arkadaslar,

ubuntu'cular da benzer sorundan dert yaniyorlar. Ama kesin bi cozum
goremedim. Ilgili site:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/firefox-3.0/+bug/217580

Ayrica su siteye girdiginizde cikan resimlere tikladiginizda resimler kare
kare aciliyorsa sanirim ayni sorundan bahsediyoruz demektir. Ornegin
Windows'da veya Pardus 2008'e kurdugum Opera'da gayet hizli ve akici
aciliyor.

http://www.worldofwarcraft.com/downloads/ssotd/

Emre