[Pardus-kullanicilari] pardus

Nihat Taskin nihataskin at gmail.com
16 Haz 2008 Pzt 20:20:04 EEST

> --merhaba
>
> Merhaba

> şuan pardus um kurulu ama kullanamıyorum yeniden yüklemem gerekiyor

Bende Orhan bey'e katılıyor Pardus 2008'i beklemenizi tavsiye ediyorum.
"kullanamıyorum" dan kastınız nedir? Kurulu olan pardus ile ilgili
sorununuzu yazarsanız yardımcı olabiliriz.

> ve şunu öğrenmek istiyorum driver leri pardus kendisimi yanıyor yoksa
> benimmi yüklemem gerekiyor eğer ben yükleyeceksem driver leri nerden bulup
> yükleyeceğim hp destek sitesinden indirmeye çalıştım ama bir sonuç alamadım

2008 daha fazla sürücü desteği ile gelecek birçok -belkide tüm- donanımınızı
otomatik tanıyacaktır. Yüklemeniz gereken sürücü(ler) olur ise paket
yöneticisi ile yükleyebilirsiniz.

> elimde indirdiğim pardus 2007 3 var fakat onu hazırlarken bozmak
> istemiyorum en nihayetinde becerememe kaygısı yaşıyorum ve kuruluma hazır
> bir pardus cd sini nerden edinebilirim yardımınız için şimdiden teşekkür
> ederim kolay gelsin

Pardus 2008 çıkış tarihi 23 haziran olarak duyurulmuştu. 2008'in çıkmasıyla
birlikte
www.pardus.ogr.tr www.ozgurlukicin.com adreslerinde indirme adresleride
duyurulacaktır. Bu adreslerden indireceğiniz iso yu bir cd ye yazdırıp
kurabilirsiniz.