[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 de olan gariplikler. ses ve konsol problemleri

savaş izmir savasizmir at gmail.com
16 Haz 2008 Pzt 01:10:28 EEST

selam arkadaşlar. ben pardus 2008 rc1 kurduktan sonra olan bazı gariplikleri
paylaşmak ve görüşlerinizi almak istiyorum. öncelikle kurduktan sonra bir
iki defa ses sürücüsünü yükleme hatası verdi. ses kayboldu yeniden
başlatınca ses tekrar geldi. sonra hiç ses çıkmamaya başladı. diğer
kullanıcı hesabıyla girince ses çalışıyordu. fakat yönetici hakları olan
hesapta bir türlü sesi açamadım. ben de ikinci bir yönetici hesabı
oluşturdum ve onu kullanıyorum şimdi. fakat onda dikkatimi çeken hesapta
bazı özelliklerin işaretli olmaması idi ben de bu özellikleri önceki
yönetici hesabıyla karşılaştırarak tamamladım. bu hesaptada konsol açılıyor
ve ortadan kayboluyor. bir de ben bir türlü migrationı çalıştıramıyorum.
ayrıca kickoff menu çok yavaş değişiyor. bir yavaşlama da var sistemde..