[Pardus-kullanicilari] swap görünmüyor

besim durgun bpardusd at gmail.com
15 Haz 2008 Paz 09:13:13 EEST

/etc/fstab dosyasında swap ne olarak görünüyor? Bazen yeni bir işletim
sistemi yükleediğinizde swap label değişebiliyor.
Bu dosyada bir de aşağıdaki değişikliğini yapıp (hdx sizin swap bölümünüzün
bulunduÄŸu disk)

/dev/hdx swap swap defaults 0 0

ardından konsolda veya gparted de bu bölüme swapon komutunu verip dener
misiniz?
Besim

14 Haziran 2008 Cumartesi 14:21 tarihinde engin akpınar <
enginalamut at gmail.com> yazmış: