[Pardus-kullanicilari] Sistemde yavaslama...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Haz 2008 Cmt 22:23:11 EEST

Server hocam
Pardus 2008 RC1 kurulum sonrası güncellemeleri yaptım ve bende pek yavaşlama
olmamasına rağmen pisi check kontrolda birçok pk.in bozuk gözüktüğünü
görüyorum. Bir fikir vermesi açısından sizinkiyle karşılaştırırsanız farklı
bozuk pk i pisi it Pk.adı -- reinstall ederek durum düzelebilir belki.İyi
akşamlar

14 Haziran 2008 Cumartesi 21:53 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr>
yazmış: