[Pardus-kullanicilari] Mozilla Firefox'un rekor denemesine katkıda bulunun!

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
14 Haz 2008 Cmt 17:37:43 EEST

Saturday 14 June 2008 Tarihinde 16:11:29 yazmıştı:
> Pardus'unuzdan da ornegin  Windows versiyonunu indirip, rekor denemesine
> katkida bulunup, daha sonra bilgisyarinizdan silebilirsiniz kurmaksizin.

Bende sadece rekor denemesi için indireceğim. Firefox gibi İnternet tarayıcısının adının daha fazla
duyurabilmesi için önemli deneme bence. Pardus kullanıcıları olarak bizde destek olursak güzel olur.

http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/ <---- Destek için bağlantıyı takip edebilirsiniz.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN