[Pardus-kullanicilari] Firefox'un çökmesi

Ali Deniz EREN ali.deniz.eren at gmail.com
14 Haz 2008 Cmt 15:54:24 EEST

Firefox'da sonradan eklenen bazı eklentiler böyle sorunlara yol
açabiliyor. Ben arada bir sık kullanılanları yedekleyip (foxmarks çok
güzel bir eklenti) başlangıç dizinindeki firefox klasörünü siliyorum.
Gnome'da başlangıç dizininde .mozilla/firefox dizini. Yada silmek
istemiyorsanız sadece adını değiştirin. Bundan sonra firefox u
açtığınızda bu dizin otomatik olarak yeniden yaratılacaktır. Firefox'u
bu biçimde denemeye devam edin. Eğer sorununuz çözülmezse aynı isimle
yaratılan yeni dizini silip adını değiştirdiniğiniz eski dizini
yeniden eski haline getirebilirsiniz.

14 Haziran 2008 Cumartesi 15:27 tarihinde Emre Kocaoglu