[Pardus-kullanicilari] sysinfo için öneri #1

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
14 Haz 2008 Cmt 12:18:06 EEST

Merhabalar.

Masaüstünde *Sistem*'e tıkladığımızda *Konqueror* ile açılan
*sysinfo:/*dizininde ufak bir ekleme yapılmasını önereceğim. Ben
genellikle Sistem
penceresi açıldıktan sonra var olan diğer sabit disk sürücülere, ev dizinine
ve ağ dizinlerine hep yeni sekme açarak erişirim ve en başta
*Sistem*sekmesi hep açık durur.
* Pardus 2007*'de, farenin *sağ tuşuyla* veya *CTRL + Sol Fare Tuşu* ile
yeni sekme olarak açabiliyorduk. Ancak, *Pardus 2008*'de en azından şu
an *Ortam
Dizinleri* başlığı altında yer alan *Ev Dizini*, *Kök Dizini* ve *Ağ
Dizinleri* için bu durum geçerli değil. Bunun geçerli olmasıyla bir şey
kaybedilmeyeceğini düşünüyorum. Kimisi belki önemsiz bir detay olarak
değerlendirecektir ama, bu gene de benim çok sık kullandığım bir yoldu
ve *Pardus
2007*'de kullanabiliyorduk.

Geliştiricilerimiz bu konuda ne düşünürler acaba?

Özgürlükİçin.Com Forumunda ilgili konu başlığı:
http://ozgurlukicin.com/forum/pardus-2008-test-ekibi/934/?page=1#post4849

--
Deniz Ege Tunçay
http://www.lanetlidiyarlar.com/