[Pardus-kullanicilari] numlock

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Haz 2008 Cum 22:08:07 EEST

Arkadaşım
Numlock için kurulum aşamasında aktif olarak gelmesi Notebook larda klavye
kombinasyonuna direkt olarak etkileme yapacağından parola ile açılışlarda
sistemin açılamamasını ortaya çıkarır ki bu da telafisi zor problemleri
beraberinde getirir.Her açılış sırasında konsola düşüp açılışı komutlarla
yapmanız gerekir. Yalnız ilk açılışta Kaptan a bir iyileştirme önerisi
olarak nomlock terchinin de eklenmesini isterseniz bunu Pardu Hata Takip
sistemine iyileştirme önerissi olarak girebilirsiniz. Aynı fare nin tek tık
çift tık seçeneği gibi numlock açık ve kapalı şeklinde . İyi akşamlar

13 Haziran 2008 Cuma 21:54 tarihinde Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>
yazmış: