[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 beta1 kurulamama problemi

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
13 Haz 2008 Cum 15:28:26 EEST

Merhaba Ahmet Bey

Pardus 2008 Beta1 çekirdeğindeki sorundan dolayı bazı bilgisayarlarda
benzer durum yaşandı. Örneğin ben hem dizüstü hemde masaüstü
bilgisayarımda aynı sorunu yaşadım. Bu nedenle de Beta 1'i kuramadım.
Çözüm olarak Pardus 2008 RC 1 sürümünü indirip onunla kurulum yapmanız
gerekiyor. RC 1'de Beta 1'deki bir çok sorunda çözüme kavuşmuş durumda..

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi