[Pardus-kullanicilari] aaah ati ah

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at ttmail.com
13 Haz 2008 Cum 11:59:59 EEST

Ati ekran kartı kullanıyorum ve uzun zamandır bir sıkıntı yaşamadan 3B
desteğini alıyorum. 2008'de de böyle. Bazı farklı durumlar nedeniyle her
marka kartta sorun yaşanabiliyor. Forumarda okuyoruz. İntel olsun nvdia
olsun.
Ekran kartlarından gerekli desteği almak için karta ait paketi pisiden
yüklemek, daha sonra tasma>sistem>görüntü yöneticisi>aygıt ve ekran kartından
sürücüyü seçmeniz gerekir. Daha sonra konsole 'zorg -p' ile yeniden başlatın.
Kolay gelsin.