[Pardus-kullanicilari] aaah ati ah

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
13 Haz 2008 Cum 11:45:36 EEST

Benim bildigim kadari ile AMD ATI'yi satin aldiktan sonra acik kaynak kodlu
suruculere tam destek verecegini acikladi ve dizayn dokumanlari da acti.
Suruculer yavas yavas yaziliyor tabii gec oluyor. Ayrica bildigim kadari ile
ATI kapali kodlu surucuyu de ayrica gelistirmeye devam ediyor.

Su anda nvidia daha iyi olsa da, ATI'ye de cok acimasiz davranmamak lazim,
sonucta su anda NVIDIA kapali kodlu ama ATI acik.

Emre