[Pardus-kullanicilari] Program Yükleme

menguceko mengucek at gmail.com
12 Haz 2008 Per 22:32:22 EEST

12 Haziran 2008 Perşembe 22:16 tarihinde Alparslan Ölçgen <aolcgen at gmail.com>
yazmış:

> Merhaba , henüz çok yeniyim, ama pardus muhteşem bir işletim sistemi.
> Benim sorunum, bir program indirdim örneğin lime wire.bunu masaüstüne
> indidim,sonra açtım,home dizinine limewirelinux diye açtı.İçinde ise 2 adet
> dosya var, control tar.gz ve data.tar.gz.
>
> Bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum.

Merhaba..
Bence "Paket  yöneticisini" açın (eğer contrib depo ekli ise) "limewire"
yazın.. paketi işaretleyip kurun, kullanın. :)
Ä°ndirdiÄŸiniz paketi de silin :)
Contrib depo ekli değilse,şuraya: http://www.ozgurlukicin.com/ gidin, "katkı
deposu-contrib" diye arayın, nasıl eklendiğini bulacaksınız..
Yalnız oradaki depo adresi pardus 2007 içindir..
Hoşça kalın..

--
menguceko