[Pardus-kullanicilari] Canon BJC-240 yazici icin driver

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Haz 2008 Per 15:33:34 EEST

Arkadaşım
Pardus 2007.3 mü Pardus 2008 RC1 de mi sorduğunuzu belirtmediğiniz için ilk
önce Pardus 2008 RC 1 ile başlıyorum. Printeriniz açık iken Pardus 2008RC1 i
açın açıldıktan sonra otomatik olarak tanımış olması gerekir eğer baskı
alamama gibi bir durum ile karşılaşırsanız yazıcınız görevler bölümündeki
dosyayı sildikten sonra yazıcınızın bilgisayara  bağlantı kablosunu çıkartıp
takın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın baskı alacaksınız.
Pardus 2007.3 de ise Printerinizi açınPardus-> Tasma ->Çevre
birimleri->Yazıcılar ı tıklayın Yazıcı sekmesini tıklayın açılan tabloda
ileri tıklayarak USB yerel paralel seri yazıcı seçeneğini işaretleyerek
devam edin daha sonra açılan pencerede yazıcınızın seri numarası beliren usb
bağlantı satırına tıklayın devam edin ve marka model seçiminden sonra devam
edin yazıcınız tanınmış olacak .Bu yolu Pardus 2008 de de manuel yazıcı
tanıtımında kullanabilirsiniz.Kolay gelsin

12 Haziran 2008 Perşembe 15:12 tarihinde Teoman Canefendi <
teoman at gurcanmc.com> yazmış: