[Pardus-kullanicilari] 2008 RC.1 kurulamama

turgay alp baymy929 at gmail.com
12 Haz 2008 Per 13:45:00 EEST

Merhabalar,
heyecanla beklediğim pardus 2008 Rc.1 sürümünü kurmaya çalıştım.
ancak bilgisayarıma bir türlü kuramadım.
Kurulumun ilk aşamasındaki kurulum penceresinde F5 tuşu ile değişik
alternatifler de denedim ama olmadı.
2007.3 kurulum aşamasında da aynı problemi yaşamıştım. o zaman takılı olan
hdd lerden pata olanı söküp öyle kurabilmiştim.
Ama xp hiçbir  sorun çıkarmadan kuruldu(kıyas gibi göründüğünü biliyorum
ancak pardustan beklentilerim çok fazla :) )
Bilgisayarımın konfig.
3,0 intel cpu
80 gb pata hdd
80 gb sata hdd
gigabyte s serisi anakart
asus 8500 512 mb vga
2 gb ram
kurulum esnasında esc tuşuna basınca çıkan sonuç
.
.
.
.
ağ ayarlanıyor
dev dizini boşaltılıyor.
.
.çevresel aygıtlar araştırılıyor
diyor ve daha ileri gidemiyor.
Bana bu konuda bir fikir verirseniz sevinirm.

Not :ilk kurulum ekranında F1 tuşu ile ulaşılan help dosyaları Türkçe
olabilirmiyd?

Çalışmalarınızda başarılar dilerim