[Pardus-kullanicilari] Ağ Yazıcısı Sorunu

Bayram TATAR tatar_bayram at hotmail.com
12 Haz 2008 Per 11:10:04 EEST

Kıymetli Arekadaşlarım ve Değerli Geliştiriciler;
20 civarında Windows XP Kurulu Makinamız var. Kendi Makinamda da Hem Windows Hemde Pardus Kurulu. Sistemi Pardus tan açıyorum. Samba İle Windows ağına bağlı bilgisayarları görebiliyorum. Windows ağına bağlı bilgisayarlarda çoğunda linux destekli yazıcı var. Benim yazı yazdırmak istediğim Yazıcı HP1010 laserjet.(Windows ağına bağlı).Benim sorunum Pardus Yüklü makinadan Windows Makinaya bağlı yazıcıdan çıktı almak.Bunun için ağdaki yazılım kurma yönergelerini izliyorum.SMB yi seçiyorum.Ardından Anonymus u seçiyorum.Tara dediğimde ağdaki bilgisayarlardan kafasına göre bir tanesini gösteriyor.Bende bunu istemiyorum.Ağdaki mevcut tüm bilgisayarları(yazıcı paylaşımlı) göstermiyor.Takılıp kalıyorum.Yazıcının Linux Desteği olmasına rağmen kullanamıyorum. Samba dan ağdaki bilgisayarları görmesine rağmen  PAYLAŞIMLI YAZICILARI GÖRMEMESİNİN SEBEBİ NE OLABİLİR ACABA..Teşekkürler

Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted