[Pardus-kullanicilari] ses problemi

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
12 Haz 2008 Per 00:08:28 EEST

tabii, oncelikle konsole calistirmak icin ALT ve F2 tuslarina birden basin,
cikan ufak pencereye, "konsole" (tirnaksiz) yazip enter'a basin. karsiniza
bir ekran gelecek komut satiri ile birlikte.

burada, dogrudan su asagidaki komutu verin:

aplay -l

bu komut size bir cikti uretecektir. Bu ciktiyi da buraya postayabilirsiniz,
boylece ses kartinizin herhangi bir cikisi gorunuyor mu anlariz. komutun
sonundaki kucuk L harfi. (listelemekten geliyor).

Emre