[Pardus-kullanicilari] acil yardım

celal ŞAVUR c.savur at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 21:04:41 EEST

Selamlar bilyorum bu mail grubu ile alakasız bir mail atıyorum.

Ama inanın mecburiyetten bu mail atmak zorunda kaldım.

Ben bilgisayar müh. 3. sınıf öğrencisiyim. ş.urfa da Harran üniversitsinde
okumaktayım .

Bu yaz döneminde staj yapmak zorundayım. Sataj için bir kaç yer bulmuştum
ama oaralardan cevap gelmeyince mecbur buraya yazmak zorunda kaldım.

staj yaparken bir şeyler öğrenmek istiyorum . yazılım , donanım veya network

   stajım linux üzerimede olabilir . pardus yaz okuluna başvurdum
seçilemedik.

   İlgili olduğum alanlar.
      - şu an c# ve sql server 2005 (proje yaptım)
      - php , mysql (proje yaptım)
      - Delphi , ( küçük uygulamalar)
      - 1 yılın üzerinde Pardus kullanıcısıyım
      - c, c++,java  (okulda gördüğüm )

Teşekkürler...

msn : csavur at hotmail.com

--