[Pardus-kullanicilari] Açılış Yöneticisindeki başlıkların değiştirebilir miyim?

ismail dr.ismailbalcioglu at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 18:40:53 EEST

Kullanma açısından bir sorun yok.Çirk tıklayınca açılıyor.Yanında yeşil bir ok
beliriyor.Ya da sağ tıklayıp bağla deyincede yeşil ok geliyor.Ktorrent le
indirdiklerimi direk harici diske kaydediyorum.Ktorrentten çıkmadan
bilgisayarı kapatıp tekrar açtığımda ktorrent doğal olarak henüz harici hdd
bağlanmadığı için hata veriyor.Çok büyük bir sorun değil fakat rahatsız
ediyor:DÇalışmasında herhangi bir anormallik yok.
Başlığı değiştireyim o zaman:)

Tuesday 10 June 2008 Tarihinde 17:58:33 yazmıştı: