[Pardus-kullanicilari] Atheros wireless kurulumu

Orhan Gültekin orhanyg at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 18:37:44 EEST

Hali hazırda ethernet'ten ulaşıyorum zaten. İş yerimde problem yok ama evde
benim için büyük bir sorun olacak. Ayrıca dikeni yontmanın bir yolu varsa
bunu öğrenip gülü dikensiz sevmek daha mantıklı değil mi? :)
Ben ndiswrapper ile tanıtmanın yolu var mı diye merak etmiştim, çünkü 2007,3
de böyle yapmıştım.
Neyse Dikeni yontamıyorsak şimdilik biraz daha elimize batmasına sabır
göstericez artık.

Tuesday 10 June 2008 Tarihinde 18:24:47 yazmıştı: