[Pardus-kullanicilari] Masaüstünde çalýþýlan programlarýn simgeleri

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 12:53:32 EEST

Merhaba Emre Bey,

Bu konu sanirim 2 gun once konusulmustu. Liste arsivlerinde bulabilirsiniz.
Ancak anlatmak gerekirse, Panel'den "Gorev Cubugu" ogesini kaldirmissiniz.
Bunun icin Panel'e sag tusla tiklayip, kilidi kaldirip, Programcik ekle
dedikten sonra "Gorev Cubugu"nu eklerseniz sorun cozulecektir diye umuyorum.

Emre