[Pardus-kullanicilari] modem

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at ttmail.com
9 Haz 2008 Pzt 20:57:05 EEST

Evet yeni kernel yüklenmişse ağ bağlantıları çalışmıyor ayrıca bende farede
çalışmıyor. Ancak ben hiçbir işlem yapmadan sistemi iki kere yeniden
başlatıyorum. Sorun kendiliğinden çözülüyor.

Arkadaşlar son günlerde özellikle güncellemeleri yaptıktan sonra bilgisayarı
yeniden başlattığımda uygun aygıt bulunamadı gibilerinden bir hata veriyor
ve internete bağlanamıyorum. mevcut bağlantıyı yeniden yapmak istediğimde
ise pardus modemi görmüyor ve uygun aygıt olmadığını söylüyor. bu gibi
durumlarda modemi tekrar nasıl tanıtırım.