[Pardus-kullanicilari] Korganize degil güncelleme... sanirim...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
9 Haz 2008 Pzt 17:58:51 EEST

Merhaba,

Bi de öyle deneyeceğim Emre Bey,

Artık korkarak güncelleme yapıyorum zaten. Her güncellemede başka bir sorunum oluyor.

Benim nvdia ekran kartımı 2008 tanımadığı için Yeni Paketler arasından yeni sürücüyle tanıtıyorum. Ancak orada da böyle bir adres bulunmadı diyor. Daha sonra Çekirdek bölümündeki güncellemeleri yaparak Yeni Paketlerdeki nvdia sürücülerini kabul etti ancak, ekran boyutunda bir değişiklik yapmadı ne yazık ki . Güncellemeleri bölüm bölüm yapıyorum ki , belki hangi güncellemelerden sonra şu sorunları yaşadığımı ortaya çıkarırım dıyorum ama, bilmiyorum artık, becerebilir miyim.. :-)

Bi de ilginç olan, burada hiç kimse benim yaşamış olduğum saat bilgisinin harfa dönüşmesi sorununu dile getirmemesi.

Hiç bir özel ayar yapmadan, sadece simge değiştirmeleri falan yapıyorum, söz aramızda  ;-) ben de pek şu Milky'i beğenmedim.. :-)  - başka özel bir ayar yapmadan, güncellemeleri yaptıktan sonra saat bilgisi harfe dönüşüyor. O yüzden şimdi bölüm bölüm güncelleme yapıyorum.

Bi de konsol'dan güncelleme yapayım dediğiniz gibi..

Du bakali n'olcak?.. :-)

Yoksa vazgeçip 2007'ye döneceğim.

Daha sonra kararlı sürümde yeniden bir ara denerim diyorum; bu kadar macera benim için çok.. :-)

Sağolun ilginiz için...

Ömer Özen