[Pardus-kullanicilari] kde

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
9 Haz 2008 Pzt 17:16:15 EEST

Ridvan Bey,

Asagida gorunen cubuk, esasinda bir Panel. Bu panel'e biz cesitli
programciklar ekleyerek onu islevsel hale getiriyorz. Bu programciklar
mesela:

K Menu --> Pardus menusu
QuickLaunch --> Ev dizini, Masaustu gosterme gibi ikonlarin oldugu hizli
baslatma alani
Gorev Cubugu --> Calisan programlarin kendini yeslestirdigi ve boylece
tiklayarak secilebildikleri alan
Sistem Tray --> Devamli calisan programlarin (kopete, amarok gibi)
bulundugu, ayrica saati gosteren kisim.

Siz sanirim bunlardan "Gorev Cubugu" olani kaldirmissiniz, o yuzden
programlariniz "Panel"de gorunmuyor. Nihat Bey'in dedigi gibi
programciklarin arasindan "Gorev Cubugu" (Taskbar) secip kurarsaniz geri
gelecektir.

Yok eger Masaustu 1'de iken sadece masaustu 1'in programlari, Masaustu 2 'de
iken ise sadece Masaustu 2'nin programlari gorunuyor vs. diyorsaniz, o zaman
bu Gorev Cubugu'nun ayarlaina girmeniz gerekli.

Emre