[Pardus-kullanicilari] 2008 beta1.. (RC 1 :) 9/6 öðlen güncellemesi..

menguceko mengucek at gmail.com
9 Haz 2008 Pzt 16:37:18 EEST

09 Haziran 2008 Pazartesi 15:49 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>
yazmış:

> Geliştirici listesinde Ekin'in bu konudaki e-postası mevcut, aktarıyorum.
> Sorununuzu çözmesi gerek;

Merhaba..
Ekin beyin iletisi bize de gelmiÅŸti :)
Tasma da oyumu "milky"ye vererek, seçtim :)
Onur beyin iletisi de geldi !.. güncelleme de geldi.. ve neyi güncelledi
bilmiyorum ama "milky"mi etkilemediÄŸini biliyorum..

Kimbilir, belki bir gün öntanımlı temayı da öğreniriz..
Hoşça kalın..

--
menguceko