[Pardus-kullanicilari] günlük toplu mesajlar

Teoman OZTURK teozturk at gmail.com
9 Haz 2008 Pzt 14:41:16 EEST

Herkese merhaba,
Bu listede geçen bilgiler gerçekten çok faydalı oluyor. Ancak benim
farkettiğim bir nokta var ki günlük toplu mesajlar gelmesini istediğim halde
bir gün içinde 4-5 toplu mesaj alıyorum, bu da mail adresimde çok fazla yer
kalabalıklığı yapıyor ve ben hangisini okuyacağımı şaşırıyorum,
acaba bana mı sadece böyle geliyor yoksa herkese mi böyle gelmekte,
 eğer herkese böyle bir gün içinde 4-5 mail geliyorsa günde sadece bir toplu
mesaj gelse sistem daha derli toplu olur diye düşünüyorum.
her neyse herkese çalışmalarınızda başarılar diler saygılar sunarım.