[Pardus-kullanicilari] kde

Nihat Taskin nihataskin at gmail.com
9 Haz 2008 Pzt 13:12:55 EEST

Yanlış anlamadıysam panel gözüküyor panel üzerindeki görev çubuğu kayboldu
doÄŸrumudur ?

Evet ise

panele sağ tıklayıp "Panel Kilidini Aç" tekrar sağ tıklayıp "Panele
Programcık Ekle" açılan pencereden görev çubuğunu bulup panele ekle derseniz
sorun çözülecektir.

09 Haziran 2008 Pazartesi 12:45 tarihinde Rıdvan Uman <
mekanelektrik at gmail.com> yazmış: