[Pardus-kullanicilari] Ynt: teşekkürler

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
9 Haz 2008 Pzt 11:39:59 EEST

Date: Mon, 9 Jun 2008 02:37:55 +0300
From: özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] teşekkürler
To: "pardus-kullanicilari at pardus.org.tr"
        <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>

merhaba sayın engin bey.ben ekran kartı alıcam fekat nvidia' larında bazen
sorun
çıkabildiğini çalışmadığını(3D destek vermediğini) okuyorum.kurduklarını
fekat 3D
destek alamadıklarını yazıyo arkadaşlar.ati' den hiç bahsetmeyelim.nvidia
alıcam ama
hangi model pardusta iyi çalışır.siz kurduğunuza göre bir fikriniz
vardır.şimdiden
teşekkürler

------------------------------

YNT:

Bildiğim kadarıyla çok yeni kartlar, henüz sürücüsü yazılmadığı için sorun
çıkarabiliyor. Ama yaygın şekilde kullanımda olan Nvidia kartlar
genellikle problem yaratmıyor. Ben önceki gün Nvidia GeForce 8500 serisi
ekran kartı olan bir bilgisayara Pardus 2007.3 kurdum. Pardus kartı
tanımadı. Ancak Nvidia-new paketlerini kurup "nvidia-xconfig" komutunu
verdikten sonra 3B desteği geldi. Sys.info'da kartın modelinin yazılmaması
dışında sorun yok.

Kolay gelsin.

H.Adil Dönmez

Mynet\'in yeni özelliklerini izle,