[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Nihat Taskin nihataskin at gmail.com
9 Haz 2008 Pzt 09:31:11 EEST

Minik bir yazım hatası olmuş paket ismi Ndiswrapper bir alternatifte
Virtualbox ile misafir bir vindows kurmak olabilir. Yazıcınız USB olduğundan
ve depodan kuracağınız Virtualbox'ın USB desteği olmadığından [1] adresinden
"Binaries (all platforms)" yazan linki tıklayarak indirebilirsin.

[1]http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads

09 Haziran 2008 Pazartesi 00:47 tarihinde Bayram TATAR <
tatar_bayram at hotmail.com> yazmış: