[Pardus-kullanicilari] Çomar hatası

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
9 Haz 2008 Pzt 09:28:02 EEST

Hüseyin Bey ilginize teşekkür ederim. Service debus start komutunda şu hatayı
verdi:
Emre-pardus Emre # service debus start
Starting debus...
Application interface doesn't exist.
Emre-pardus Emre #

Sonra pisi it tasma --resintall ile tasma yeniden kuruldu. Sonra pisi rdb ile
veritabanını yeniden kurdum. Ama bundan sonra girdiğim pisi up komutu
çalışmadı ve şu hatayı verdi:

Depolar güncelleniyor
* pardus-2008 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 --/- [--:--:--] [bitti]
pardus-2008 depo bilgisi güncel.
* contrib deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 --/- [--:--:--] [bitti]
contrib depo bilgisi güncel.
Bu paketler yükseltilecektir: kernel-debug kernel-debug-source kernel-source
Paket(ler)in toplam boyu: 245.51 MB
İndiriliyor 1 / 3
Paket kernel-debug, pardus-2008 deposunda bulundu
kernel-debug-2.6.25.5-97-19.pisi [önbellekte]
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
Bad magic number for file header
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Acaba sorun nedir ve şimdi ne yapmam lazım?

Emre Kocaoğlu

Monday 09 June 2008 Tarihinde 08:26:26 yazmıştı: