[Pardus-kullanicilari] teşekkürler

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
9 Haz 2008 Pzt 03:47:01 EEST

verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.umutla beklicem artık?!.....

Date: Mon, 9 Jun 2008 03:05:41 +0300From: enginalamut at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] teşekkürlerbenim kurduklarım çok eski modeller. birisi 64 MB MX 400 diğeri 128 MB modeli hatırlamıyorum. piyasada bulunmaz muhtemelen.bence sorun 2008 sürümünün beta olmasıyla ilgili. 14 gün sabrederseniz Nvidia hakkında bence daha net öneriler alabilirsiniz.yardımcı olamadığım için üzgünüm.iyi geceler.
09 Haziran 2008 Pazartesi 02:37 tarihinde özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com> yazmış:

merhaba sayın engin bey.ben ekran kartı alıcam fekat nvidia' larında bazen sorun çıkabildiğini çalışmadığını(3D destek vermediğini) okuyorum.kurduklarını fekat 3D destek alamadıklarını yazıyo arkadaşlar.ati' den hiç bahsetmeyelim.nvidia alıcam ama hangi model pardusta iyi çalışır.siz kurduğunuza göre bir fikriniz vardır.şimdiden teşekkürler

Aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşmak için bir ayda 500'e kadar fotoğraf gönderin! Şimdi ücretsiz Windows Live Alanınıza gidin Buraya tıkla!_______________________________________________Pardus-kullanicilari e-posta listesiListeden çıkmak için http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın.Listeye iletmek istediğiniz soruları  Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin.Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview