[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Haz 2008 Paz 23:36:58 EEST

Bayram Bey
Sizin Lexmark Z730 yazıcınız ile ilgili oldukça açıklayıcı bir mail attım.
Google da da yapacağınız küçük bir araştırmayla da Yazıcınızın *H,ç bir
Linux dağıtımınca *kullanılabilecek sürürcüsünü Lexmark duyurmadığı ve bu
konudada açık lisans yazılımcıları tarafından da bir çözüm üretilmsdiğine
göre şansınıza deneyerek Z700 serisi sürücülerle netice alabilirseniz çıktı
alabilirsiniz veya depodan ndwrapper i kurup Pardus wikisinde tarif edilen
doğrultuda windows sürücüsüyle kullanacaksınız. Pardus geliştiricilerinin
kapalı kaynak kodlu yazıcınız için önerileride benim burada önerdiğimin
ötesine geçeceğini zannetmiyorum . OpenSuse, Ubuntu forumlarına da bir göz
atarsanız halihazırda Lexmark Z730 printerden baskı almak için atmadıkları
takla kalmadığını görürsünüz. Yazıcılar Linux sürücüleri konusunda en
duyarlı Firma *HP* kısa bir gecikmeyle de olsa Linux sürücülerini kullanıma
açıyor. İyi akşamlar
08 Haziran 2008 Pazar 23:21 tarihinde Bayram TATAR <tatar_bayram at hotmail.com>
yazmış: