[Pardus-kullanicilari] pardusda güvenlik nasıl ve ne şekilde olursa daha iyi olur

Savaş savasizmir at gmail.com
8 Haz 2008 Paz 21:28:49 EEST

selam arkadaşlar. benim pardus maceramın başlamasının en önemli
etkenlerinden birincisi bedava olması ikincisi güvenli olması (diğer
paralı versiyonlara kıyasla). fakat güvenlik konusunda nasıl davranmak
gerektiği konusunda biraz netliğe ihtiyacım var. normal bir kurulum
yapıp kullandığım hesaba yönetici yetkileri veriyorum açılışta da
şifreyi otomatik girmeyi de işaretliyorum. kısacası tembel bir
parduscuyum. ama bir makalede okuduğumdan aklımda kalan bir tane normal
kullanıcı hesabı oluşturup onunla kullanmanın daha güvenli olduğu
yönünde. velhasıl kelam tembel kullanıcılarda pardusda güvende olur mu
yoksa güvenlik için birazcık gayret şart mı..

bu arada pardus 2008 nerdeyse çoğu işlem için şifre istiyor. bu artık
böyle mi devam edecek