[Pardus-kullanicilari] KOrganizer'i yeniden kurmak...

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
8 Haz 2008 Paz 20:48:03 EEST

Google'da sizin icin bi arama yaptim, soyle demisler:

~/Mail - kmail folders etc.
~/.kde/share/apps/kaddressbook - address book data
~/.kde/share/apps/knode - knode (Usenet) data
~/.kde/share/apps/kwallet - KWallet, this is where passwords are stored etc.
~/.kde/share/apps/korganizer - Calendar etc.
~/.kde/share/config/ - contains the configs for all/most KDE components.

.kde genelde .kde3.5 'e linklidir yani ayni dizin.

Bir bakin belki oradadir veriler.

Emre