[Pardus-kullanicilari] 2008 beta1.. "PPracer (buz yarışı )"

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
8 Haz 2008 Paz 20:15:39 EEST

Sunday 08 June 2008 Tarihinde 13:30:35 yazmıştı:
> Merhaba..
> "2008 beta1"e  "PPracer (buz yarışı)"nı yükledim..
>
> Çalıştırdığımda monitörüm kapanıyor.. "esc" tuşuyla geri dönüyorum..
>
> Başka deneyip/kullanan var mı ?..
> Bu neden olabilir ?..
>
> Philips 170C 17(LCD) ekran..
>
> 1280x1024 çözünürlük..
>
> Nvidia GeForce FX 5200.. (new sürücüleri yüklü, 3b desteği var görünüyor)

Bir Konsol ekranı açıp ppracer yazarak çalıştırmayı deneyin. çalışmasa bile oluşacak hata mesajlarını buraya
yazarsanız, belki yardım edecek birileri çıkar. konsol için alt+F2 basın çıkan pencereye konsole yazın.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS