[Pardus-kullanicilari] 2008, root yetkileri?

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 23:29:59 EEST

Bildigim kadari daha dogrusu hatirladigim kadari ile,

su
su -
sudo -s -H

falan bunlar farkli sekilde islem goruyor. Birinde root olurken kendi
kullanicinizin environment variable'lari duruyor, oburunde yeni session
acmis gibi root environment variable'lari geliyor vs. vs.

Belki arkadaslar su diyerek deniyorlar sadece...

Yine de ben bircok ana dagitim gibi PArdus'ta da /sbin ve /usr/sbin 'in
PATH'a dogrudan dahil edilmesinden yanayim.

Emre