[Pardus-kullanicilari] 2008, root yetkileri?

tevfik kolaylı neyzentevfik1879 at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 22:44:50 EEST

sanırım bir hata bu.su - de de aynısı.güvenlik ön plana çıkarılmış ama biraz
abartılmış sanırım kde cüzdan işlevsel hale getirilerek bu çileden
kurtulunabilir. Mucip ce bir yanıt da TC kimlik numaranızı , dayınızın
erkeklik soyadını sormdığına dua etmelisiniz. :) dayınız yoksa yandınız.

07 Haziran 2008 Cumartesi 21:56 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <
mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: