[Pardus-kullanicilari] Paket indidirken hata verdi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 16:23:33 EEST

Arkadaşım
Çomar hatası alsanızda beklerseniz arka planda güncellemeler devam eder pisi
kurulumlatı bitirir siz görsel olarak izliyemezsiniz işlem bittikten sonra
Güncellemeleri kontrol ederseniz tamamlandığını görürsünüz.Eğer siz işlemi
yarıda sonlandırdıysanız bir bölüm güncelleme tamamlanmamış olabilir bunları
da güncelleyin.İyi günler

06 Haziran 2008 Cuma 17:49 tarihinde Emre Kocaoglu <
emre.kocaoglu at isnet.net.tr> yazmış: