[Pardus-kullanicilari] nVidia Sürücüleri! paket yöneticisi hatasý!

ismail dr.ismailbalcioglu at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 14:56:00 EEST

Dediklerinizi uyguladım
Grafik ekran yine açılmıyor.
Komut ekranında kalıyor yine.:D
startx yazınca freedesktop error falan gibi birşeyler yazıyor.
pisi den sürücüleri idirirkende freedesktopla ilgili yerde hata vermişti;
org.freedesktop.DBus.Error.NoReply:Message did not receive a reply (timeout bymessage bus)
Grubda 2008 için 2 çekirdek var.
Günce olan ses kartını ve ethernet kartını bulamıyor.
Sonuçta ikiside komut ekranda takılıyor.