[Pardus-kullanicilari] Görüntü sorunu

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
7 Haz 2008 Cmt 14:15:20 EEST

OpenGL komutuyla şu bilgilere ulaştım, ekran kartı hangisi?

Ekran ismi: 0.0
Dolaylı Derleme
Sürücü
Üretici  Mesa project: www.mesa3d.org
Derleyici  Mesa GLX indirect
Open GL sürümü   1.4 (2.1 Mesa 7.0.3)

Ekran kartı bunlarda mı? Yoksa diğer ayrıntılara mı bakmalıyım?

Bu arada PCI'ı da açtım, çoooook uzun bir donanım listesi geldi. Bunların
içinde ekran kartı hangisidir, bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz?

Saturday 07 June 2008 Tarihinde 13:33:15 yazmıştı: