[Pardus-kullanicilari] Görüntü sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 14:13:47 EEST

Emre bey
Pardus 2008 paket deposundan masaüstüne indirin akabinde konsol terminal
açın  *su* ardından da *yönetici parolanızı* girerek root olduktan sonra *pisi
it*  yazıp tek boşluk verdikten sonra indirmiş olduğunuz pisi
pk.nisürükleyerek buraya yapıştırıp enterleyin kolay gelsin

07 Haziran 2008 Cumartesi 13:20 tarihinde Emre Kocaoglu <
emre.kocaoglu at isnet.net.tr> yazmış: