[Pardus-kullanicilari] Pardus KDE4 tabanlı

Kazım Buğra Tombul mhackmail at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 12:09:25 EEST

Sorun KDE4'e bağımlı bir program kurmanızdan kaynaklı olarak KDE4
paketlerini kurmanızdan kaynaklanmıştır.

Açılış ekranı geldiğinde Ctrl + Alt + F1 (F2 F3 F4 F5 F6 da olabilir
farketmez) tuşlarına basıp konsola düşün. Giriş yaptıktan sonda

sudo service kdebase4-workspace off
sudo service kdebase on

yaptıktan sonra ister Ctrl + Alt + F7 ile grafik ekrana dönüp oradan,
ister su - ile root olduktan sonra reboot komutuyla ya da ister
SysRq + Ctrl + Alt + S
SysRq + Ctrl + Alt + U
SysRq + Ctrl + Alt + B
yaparak bilgisayarı yeniden başlatın.